tirsdag den 17. marts 2015

Så kom vi sgu endelig på Alpinski og jeg ELSKER det, så længe det går hurtigt. Til at starte med da jeg fik alpinskoene på tænkte jeg bare fuck. For man kan næsten overhovedet ikke bevæge sin fod og op til lidt under knæet og fuck hvor får man ondt i fødderne. Nå men jeg får sko og ski på og er på nybegynder forsigtig holdet og vi begynder at lærer de basale ting, som jeg efter lærernes ord, hurtigt fandt ud af og fik rytme i, men det nok også kun fordi det hele enlig minder utrolig meget om hvordan man står på rulleskøjter. Du får fart på ligesom med rulleskøjter, du bramser på samme måde og en masse andet. Nå men jeg får klaret mig højere og højere op og kan enlig også godt rykke højere op i til hold nybegynder men modig. Men jeg har det sådan at jeg hellere vil have en hyggelig tur og blive på det hold hvor mine piger er, end at blive bere og være på et hold hvor jeg ikke kan følges og snakke med folk. Kl. Bliver hurtigt fire og vi skal ned og til at lave aftensmad da vi igen om aften skal ud og stå Alpin. Idag fik vi ris og karry.

Alften alpin var ti gange sjovere end om dagen, især fordi vi fik mere frie tøjler og kunne komme op på nogle højere bakker. Hvilket er super fedt for det betyder mere fart. Men aften går lige så hurtigt som om dagen og nu er jeg helt smadrede, mine ben og fødder gør møg ondt og de trænger bare til en pause, så imorgen om morgen, tager jeg snesko på igen for at gå med en gruppe piger op efter vafler og så på med alpinski igen om eftermiddagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar