onsdag den 18. marts 2015

HÅRSLEVS SKIFERIE
Ons d. 18 marts.

Så kom kom sneskoene på igen idag eller de andre skulle have dem på da jeg valgte at lade vær og fik lov, så jeg havde lettere ved at tag billeder. Nå men vi skulle denne gang op til en lille kirke og et lille hyggelig vaffelhus. Da vi har gået et stykke tid finder vi så ud af at vi er gået forkert og bliver nød til at forlade langrands sporerne som vi fik på og ind på dybt sne, hvor det er rigtig dumt IKKE at have snesko på, MEN jeg faldt kun igennem sneen EN gang med det ENE ben og ellers faldt jeg slet ikke igennem, hvilket læreren var meget overrasket over. Vi når så endelig frem til kirken og finder ud af at den er lukket, den så ellers super hyggelig ud. Men vi begiver os ned mod vaffelhuset som ikke ligger langt der fra og smutter ind og køber nogle vafler og en cola og en kakao. Super hyggeligt sted men dsv. Skulle vi skynde os lidt da vi skulle nå tilbage til frokost. Da vi så begynder at gå tilbage af finder vi ud af at vi kun er 10 min væk fra skistedet og at den anden vej to os en halv time.

Efter frokost skulle vi ud på alpinerne igen, hvilket ikke var lige så sjovt som igår da det hele gik for langsomt, vi skulle kører i en slange hvilket jeg godt kan og så lærer at svinge med paralele ski. Det gik to timer så med. Ellers har vi haft fri resten af dagen og bare sovet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar