torsdag den 28. august 2014

Torsdag d. 28/8 2014.

Ville lige skrive en lille indlæg til mine forældre som er så fantastiske at sende mig chokolade når man er ved at løbe tør for lækkerier og et sødt lille kort fuldt da også med, hvor er jeg dog heldig at have sådan et par forældre som dem og jeg håber de ved hvor højt jeg elsker dem <3

Nå men lidt om dagen. Det har enlig været en normal skole dag med matematik, engelsk, samfundsfag og linjefag. I kreativ som jo er mit linjefag er jeg endelig blevet færdig med min tekop som jeg har døbt Kakaokoppen kælenavn Kakao. Nå men ellers er vi også igang med at lave maleri, hvor vi skal lave lag på lag, det går ud på at man finder et maleri som er blevet malet på og limer nogle bukstaver på som så daner et citat og så begynder du at male noget nyt på det.

Og så har vi spillet Banko her i aften og Gud hvor jeg dog hader det spil, to gange manglede jeg et pokkers tal for at have fuld  plade, men ellers var det rigtigt hyggeligt.



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar