tirsdag den 9. september 2014

Tirsdag 9/9 2014

Nu det snart længe siden jeg sidst skrev her inde, men der er heler ikke sket det helt store end til nu. For idag har vi nemlig holdt fodboldkamp mod vores forældre som var super hyggeligt, selvom jeg må indrømme at jeg ikke fuldte rigtigt med i kampen, det eneste jeg enlig ved er at Efterskole elverne vandt over forældrende. Da fodboldkampen var slut gik vi alle op til te og kage. Kagerne var self chokoladekage med en fodboldbane af glasur, som mig og to andre lavede (ikke kagen med glasuren) og de blev da også ''meget'' pæne kan man da sige (billede kommer senere).

Nå men min far skal da også have en stor tak for at komme og se fodboldkampen sammen med min lillebror, dog sad jeg over med de andre fra skolen hehe. Men tusind tak fordi du havde tid til det Far.

PS. glæder mig utrolig meget til at se min mor på lørdag som også lige tager sig tid til at komme ned og hører lidt musik.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar