søndag den 15. marts 2015

HÅRSLEV SKIFERIE
Søn d. 15 Marts. Dag 1.

Så kan vi endlige slappe af efter en LAAAAAANG nat og dag. Vi kørte liiiiiige en lille tur på 13 timer fra Hårslev efterskole kl 19:30 op til skei kampen og ankom tideligt om morgen ved 8 tiden ca. Hvor vi skulle finde vores legligheder. Til at starte med finder vi den 'rigtigte' leglighed men fik så af vide at vi var blevet flyttet til den blok som ligger længest væk fra alt. Nå men vi får valgt værelser og pakket lidt ud og går i gang med morgenmaden og derefter igen man at gøre os klar til langrand.

Da vi er klar og kommer udenfor er det første man tænker 'fuck hvor er det varmt!' Og så har man bare lyst til at smide alt sit overtøj, for kort sagt svedte man adhelved til. Men vi kommer ind og får lejet ski,sko og stave, hvilket også tog noget tid. Nå men jeg var kommet på det hold som kaldes begynder modig hvilket jeg sgu fortrød med det samme, for jeg skøjtede rundt på de ski og væltede en hel masse gang, og når man så har væltet rundt i over 4 timer så man sgu træt.

Det går fint på langrand hvis det går lige ud eller med en meget meget meget små bakker HELE tiden. For lige så snart det går op af en bakke eller ned af en stor bakke, spænder jeg ben for mig selv og falder ned og opaf dem glider jeg. Bare ned igen eller vælter over mig ski, men selvom man mister modet lidt har det været en okay dag når man tænker over det, men landrand er IKKE mig. Imorgen skal jeg på noget snesko.

Tilbage til efter langrand, da jeg kom tilbage til legligheden havde man bare lyst til at gå i seng, men jeg tvangmig igennem et bad og gik så kold derefter og sov til vi skulle spise. Til aftensmad fik vi pull porked, hvor vi ikke havde fået så lidt fyld at der ikke ville havde været nok til os alle hvis vi var fuldtal, tilgænggæld havde vi fået masser af boller.

Efter aftesmad gik der to timer ende vi skulle mødes med lærerne og hører om hvordan dagen var gået. Ikke det helt store der. Nu ligger hele min lejlighed og er helt færdige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar