tirsdag den 12. august 2014

Nyt

Lidt om igår

Da vi aflevere mobilerne gik vi i spise salen for at spille spil og drikke te. Der fandt jeg en lille gruppe piger at spille Ludo og Uno med som de tævede mig i, dem var jeg sammen med resten af aften og spillede også pool med dem.



Idag skulle vi mødes i hallen efter morgen med for at lege nogle lege hvor jeg kun kan navet på en af dem som er kluddermor, hvilket man ikke skal lege vis man ikke er så høj, for så bliver man mast.

Senere på dagen skulle vi vælge valgfag hvor mine første valg er:
Zumba og Maleri

Efter det skulle vi ud og cykle for at vise os byen og så vi kunne komme i netto. Da vi endelig kom hjem med modvind og bakker skulle vi pynte vores navneskilt hvilket jeg ligger billede ind af når jeg kan.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar