mandag den 11. august 2014

Blog

Hele dagen startede med at vi blev vækket kl 7. Og gik op og spiste morgenmad kl 9. Hvor der var lidt af vært.

Senere mødtes vi i samlings rummet hvor vi skulle synge hårslevsangen og tegne hinanden.

Da vi var færdige med det skulle vi mødes i vores kontakt grupper hvor vi blev skulle finde ud af hvad hårslev udfordringen er. Det gik ud på at gå til nogle poster og vinde bukstaver og lave det længeste ord med det, dog tabte vi ved en post.

Udfordringerne
Ninja leg
Gæt en sang
Svar på gåder
Gæt alder
Gæt navne og nisse gåde
Gruppefoto
Foto af en selv
Blinde tegning
Tildesøvelse

Efter vi blev færdig med det skulle vi have frokost som var kold kylling salat med  ris som var svøbt i soja sovs. Det var okay men man bliver træt af det i længden.

Efter det gennem gik vi reglerne

Jeg er så heldig at komme på Kreativitet det første halve år og holdt skulle mødes der og snakke om hvsd der skulle ske det halve år.

Zumba var den næste ting på dagens plan hvilket jeg har frygtet da jeg ikke har en rytme i kroppen, dog var det ret sjovt selvom man er elendig

Så nu skal mig og min bofælle være rigtigt kreative for vi skal lave noget der hedder Tour de chambre som handler om at vise ens værelse frem. Vi vil lave et sted hvor man tænder lys og skriver et ønske




Ingen kommentarer:

Send en kommentar