fredag den 15. august 2014

Lille forklaring 


Ja jeg kommer her med en lille forklaring om hvordan bloggen vil blive brugt.

Bloggen vil blive brugt som en slags dagbog, hvor jeg skriver hvordan det går og hvad jeg laver.
Hvis jeg laver et indlæg fx. om morgen laver jeg ikke et nyt om men rediger bare i det gamle fra om morgen så tjek bloggen nogle gang om dagen da der kan stå noget nyt i dagens indlæg. Det lyder måske en anelse forvirrerne men jeg prøver at forklar det så godt jeg kunne.

PS. K-gupper står for Kontaktgrupper

PSS. alle indlægende om efterskolen bortset fra Fredag er lavet over mobil hvor jeg kun har haft få minutter, så beklager meget fejlene i dem og den sjuskede opstilling. Dette er dog heler ikke noget jeg vil rette da jeg ikke finder det vigtigt lige nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar