fredag den 15. august 2014

Fredag d. 15/8 2014

Ja nu er min første uge på efterskolen snart overstået men i vil vel høre lidt om hvad der er sket indtilvidere i løbet af denne fredag.

Idag startede som alle de andre med at vi spiser morgen mad, men efter morgenmaden blev vi bedt om at tag sportstøj på og gå om på fodboldbanen hvilket vi gjorde. Her blev vi delt op i K-grupperne og skulle dyste mod de andre i nogle lege.

Legene:
Den end leg gik ud på at man skulle have en svamp siddende i panden og dyppe den i spanden så den blev våd, så skulle man løbe over til en anden spand og få vandet ud af svampen. Vi vandt da vi have nogle drenge der sgu ikke var bange for at tag noget vand i munden haha.

Den anden leg gik ud på at man skulle føre noget garn igennem sit tøj og så se hvor mange man kunne nå op på. Vi noget 4 da snoren knækkede så derfor tabte vi.

Den trejde leg gik ud på at man havde to stykker træ hvor man pladser dem så danner en vippe, her pladser du så en flaske med vand som du skyder den op i luften og SKAL gribe den ellers skal man starte forfra, når du har grebet den skal man løbe over til en tom spand og hælde det ud. I denne leg vandt vi også da vi sgu var gode til at gribe efter min mening, dog med nogle bummerter i starten hvor en fik sprøjtet os alle til derefter fik den i hovedet og jeg selv fik skudt den op så vandet røg ud over mig men fuck det, vi vandt.

Efter legende var vi til samling og derefter taget nyt gruppefoto til deres Facebookside som i meget gerne må like, for når de runder de 1200 får vi nemlig en gave af dem. når men videre i teksten skulle vi jo og næste dagsorden var at vi skulle gøre rent og dernæst til frokost som bestod af pasta med kødsovs og salt. det var okay men lidt stærkt.

her efter var der normalt skoleskema, Men dog ikke helt for selv om der står fysik på skemaet kom jeg i tanke om (da jeg var kommet derned) at jeg jo ikke skulle have fysik men tysk som ikke var idag. Så jeg blev sendt op til lektiecafe hvor vi bare spillede spil hvor jeg har fundet ud af at jeg stinker til matador.



Facebooksiden : https://www.facebook.com/pages/Hårslev-Efterskole/185200191522150?fref=ts

Ingen kommentarer:

Send en kommentar