torsdag den 21. august 2014

Torsdag d. 21/8 2014.

Her kommer en lille opdatering af hvad der er sket de seneste par dage.

I tirsdags (d. 19/8) var vi nemlig på introtur til Bisserup, hvor vi overnattede i telte ude i midt i en skov, Yay med kryb og det hele (der var dog ET toilet som IKKE var et luksus toilet). Nå men vi skulle altså gå hele vejen der ned som er små 12 km (igen). Men vi gik i klasse vis og da vi på et tidspunkt støtte ind i en anden klasse på vej der ned, kunne vi ikke blive enige om hvilken vej vi skulle. Det endte med at vi gik vær vores vej (8 den ende og mange den anden) jeg valgte så at følge med de 8 da det var en FDF'er der havde kortet så jeg tænkte han havde mere styr på det, det havde han ikke. Vi gik da lige 3-4 km mere end de andre. Nå men vi kom da endelig der her efter ca. 4 timer. Da vi kom der ned skulle man finde det telt hvor ens K-gruppe skulle sove og der ville man ønske man var kommet først,  for jeg endte med at ligge imellem en der hedder Sara og en der hedder Mathias hvor vi lås så tæt at vores hoved næsten bankede ind i hinanden når man vendte sig og vis man krøb ned fik man en albue i hovedet, men vi har overlevet.

Efter nogle timer kunne man vælge nogle aktiviteter.
Pandekage.
Frespee golf
Male på sten.
Fodboldt.

Jeg valgte self at male på sten efter jeg fik af vide man selv skulle finde dem ups. nå men vi smuttede ned til stranden ikke langt fra lejeren og fandt nogle sten, mine fik den fantastiske farve: SORT. Nå efter jeg havde siddet og hygget mig med det og nogle andre skulle vi spise som var burger med en lille bolle og en KÆMPE bøf til.

Resten af aften gik man enlig bare og snakkede og hyggede sig, ind til det blev lidt mere mørkt og man sætte sig hen til bålet hvor vi skule fortælle dårlige jokes, som jeg ikke forstod det sjove i halvdelen af dem. Men der sad vi ellers bare og hyggede med varm kakao og te. Da det blev helt mørkt hørte jeg en begynde at fortælle en gyserhistorie som jeg valgte at følge med i, jeg fandt hurtigt ud af at det var en MEGET detaljeret og humoristisk gyser men det var skidehyggeligt og sjovt.

Onsdag d. 20/8
Stod vi op klokken halv 8 til et pisse koldt vejr (det blev dog lidt varmer hen op dagen) Nå men vi spiste morgen mad og hyggede os bare igen ved bålet som blev tæt, nogle smuttede op for at bade på stranden, Jeg tog med men da jeg mærkede hvor koldt vandet var fortrød jeg hurtigt og smuttede op igen. Senere hen skulle vi lave en ballon leg hvor man skulle blev delt op i klasse, man fik en ballon og skulle binde den om anklen, her efter skulle man flygte ind i skoven uden at få springe ballonen og uden at de andre klasser får trådt på den så den springer, så skulle man holde den i live til der kom en høj lyd og man skulle løbe tilbage og binde den til en hulahopring hvor dem som havde flest med tilbage vandt (vi vandt). Nå men der skete ikke så meget andet end at nogle gik ned og bade igen (jeg gik ned og kiggede på sten) Nå men om aften fik vi kylling og en pastasalat, hvilket der ikke var nok af så ca. 20 personer fik ikke rigtigt noget pasta. Nå men aften bestod på bål sang og hygge.

Torsdag d. 21/8.
Så skulle der ellers pakkes, det var enlig det eneste man lavede og hvor var det dog klamt. ens ting var blevet våde og nogle ting lå overhovedet ikke over ved en selv, vi havde et par bukser i vores telt som ingen af os ejede og jeg har måske fået flere strømper med hjem end jeg havde med.

Da vi kom hjem skulle vi have frokost som bestod af en tomat-ægge tærte, en eller anden spinatsalat og noget brød, ikke lige noget jeg brød mig så meget om så jeg spiste en halv pose chips (hehe).
Nå men kl. 15 viste de ''Frozen'' i samling hvor mig og min Roomie smuttede ned med tæpper og pude. Men ellers har dagen bare stået på afslapning og lektier.

BILLEDE TID











(Gyserhistorie)








Ingen kommentarer:

Send en kommentar